Hilokiiii Evet anneler ,kızım 9 aylık gece uykusunda sadece bunu gözlemliyorum sıçrayarak kendini uyandırmaya çalışıyor uyanmıyor fakat huzursuzluğu oluyor emziğini veriyorum uyuyor yine ara sıra sıçramaları oluyor sebebini bilenler var mı acaba
Hilokiiii tosbikinannesi1 🥰😍 o zamanlar bizde de yoktu gece bi yatardı öğlene kadar 😂 ama şimdi uyanıyor bir kere beslenme için uyuyor arada işte sıçrıyor korkuyor mu bilmiyorum 9. Ayda atak olur mu bilemedim