Blackmom alsın bence. Dün bizde gittik ikimizde aldık. Gerçi yolda durduran olmadı. Maşllah herkeste bir rahatlık. Kaç kere polis önünden geçtik. Birde burada herkeste çiftçi kartı var ama kimse bağ bahçe için çıkmıyor. Marketler ağzına kadar dolu, sokaklarda yürüyecek yer yok 😔