Morusevenanne Gerçekten bende anlamıyorum bazı insanları içimde gerçekten hiç bir kötülük yoktu isterim ki bütün çocuklar emsin sağlıklı olanı da o zaten ama emmeyince emmiyolar hemen ters çeviriyorlar nasil anlamak isterlerse öyle anlıyorlar cokbtesekkir ederim canım çok sağol