Miracimmm Oğlum 13 aylık bu aya kadar emdi bi anda bıraktı ne yaptıysam tutturamadım süt sağma makinası bile aldım ama olmadı napalim nasip bukadarmis yolun sonuna geldik ben isterdim ki 2 yaşına kadar emsin ama olmadı 😔😔
Omus35 Miracimmm olsun canım benim üzülme bu kadar biz anneler herşeyin en iyisini olsun isteriz ama şükür hiç emzirmeyen anneler de var ne kadar üzgünler demi hiç üzülme
iremgazii Miracimmm benim oğlum 2 .5 ay bile zor emdi sütüm doyurmuyordu mama geçincede tamamen bıraktı sağım verdiğim sütü bile emdiği gibi kusuyordu bende çok üzüldüm ama yapcak bişey yok maalesef en azından sizinkisi 13 ay emmiş ben şimdi diyorum ki bari 6 ay emseydi
Miracimmm Omus35 haklisin kuzum çok zor hiç emmeyen bebekler rabbim yardımcısı olsun hepsinin insanın ficdani sızlıyor niye bilmiyorum 😔
Aselinannesi0655 Gayet iyi kuzum senlik bişey değil hiç kabana takma. O yeterince almış senden alcagını.
Anne4 Miracimmm bi anda mi kesildi sutun ya. su an saginca hic mi gelmiyo. artırmak için bisiler yapmadin mi
BEN-DERYAA Ne guzel iste hem yeteri kadar emmis,hemde sen ugrasmadan memeyi biraktirma derdi olmadan birakmis.Uzulme canim bol istahli bol ek gidali gunleri olsun artik insallah
Miracimmm BEN-DERYAA inşallah canım ama yemiyor çok zor yediriyorum ter döküyorum 13 aylık 10 kilo iyimi bilmiyorum ama gören herkes çok zayıf diyor
marscicegi BEN-DERYAA evet bende tam bunu yazacaktım ,bıraktırma süreci çok zor oluyor ,kendi gönlüne göre bırakmış aslında iyi olmuş bebiş içinde 😊
Miracimmm iremgazii Haklisin canım işte çocuklar için yapmicamix şey yok çok zor emmeyincede keske emseymis biraz nasibimiz bukadarmis canım sende üzülme
Omus35 Miracimmm o alacağı bütün vitaminini faydasını herşeyi ilk 6 ayında alıyor zaten çoğunu endişelenme hiç
Poncikkbebe Miracimmm bende mirac annesiyim:) kiz benmki 16 aylık 11 kilo ve hala emmesine ragmen..kilosu gayet iyi sen kimseye takılma herkes başımıza uzman kesiliyor
iremgazii Miracimmm üzülselte yapcak bişey yok karınları doysun sağlıklı olsunlar yeter kısmeti o kadarmış
prensinveannesininguncesi elmalikurabiye biz ne yapalım benim ki de 6,5 aylık zorla emiyor oturup ağlayalım
basaktpe12 Miracimmm 2yaşına gelince iyice memeye alışıyorlar ve bırakması zor oluyor kimi bebekler hiç ememiyor anneleri o kadar ay hep mama ile gecesini gündüz ediyor onların üzülmesi gerek boşver en iyisi erkenden bırakması benimkinde 11aylık iken bıraktı artık oyalanmak için alıyordu alacağı vitamini aldı çocuk oldu artık yemekten alıyor vitamini
yigidonunanasii Emmesini istiyorsan ücretsiz emzirme danışmanları var görüşüp Bilgi alabilirsin canım
prensinveannesininguncesi Miracimmm yani bu postu paylaşmanızda art niyet arıyorum emmiş daha ne yapsın cidden sizin gibi insanları anlayamıyorum
Miracimmm prensinveannesininguncesi buraya dertlenmeye geliyor insanlar kimseyi yargılamıyorum siz art niyet arıyorsunuz