Ben yaptırdım yanındaydım canını yakan bi muayene değil rahat olun ☺️ sadece gözüne bi şey takıyolar o rahatsız edici ister istemez. Benim kızım bi iki ık mık yaptı sadece. İlk muayene temiz çıkmıştı tam 40 haftalık olunca bi kere daha yapıldı onda da bi sorun çıkmadı. Bi sorun olduğunda sık sık yapıyolarmış bu muayeneyi takip için.