DurikoMom elfeyllzdmr Ya çok şirin duruyo küpeli minnaklar ama kızım kulaklarını çok çekiştirip duruyo diye deldirmedim yaşına bi girsin bakalım
Zalimsin 2 yaşında deldirmedim ben küpeyle hiç rahat edemiyorum ne uyurum ne onun kulağımdaki varlığını hissetmeyi de severim. Kızım da sevmez rahat edemez diye büyüyünce isterse deldiricem
squirrel20 Minik bir bebeğin kulağını neden delirme ihtiyacı duyuyorsunuz? Biz büyükler bile küpeyle yatarken rahatsızlık duyuyoruz çoğu zaman bence acelesi olan bir durum değil büyüdüğünde kendi karar verip deldirmesi daha doğru olabilir naçizane fikrim bu.