Kızlarrr kızım 4. Aya girdiğinden beri çok hırçın ne uyku kaldı ne huzur sırtım belim başım çok ağrıyor yatırıyorum iki saate geri kalkıyor emziriyorum öyle savaşıyor ki memeyle ucu kanadı o halde veriyorum içim çekile çekile ikisi de yara oldu. Ne zaman geçiyor büyüme atağı bu sabah aşımız da var yaşayanlar yardımcı olsun mahvolduk eşimle. Dişi de kaşınıyor, havalar çok ısındı isilikte oldu, ishalde var 🤯🤯🤯🤯 üstüne aşı olacak 🤯🤯🤯🤯