F-mom
Doktor olsun hemsire olsjn cok kötü davrandı mahvettiler beni.
Ben ilk dogumumu (özelde yaptım) vajinusmus olduğum için sezeryan oldum. Ikinci de devlet te olmak istedim fakülte idi. Hic bi sekilde hasta mahremiyeti pskolojisi önemli olmadı. Ilk sonda takilacaktı. Ben zaten dokundirtmuyorum ki onlar elimi ayağımı tutarak zorla taktılar. Sonra ameliyathane sırası beklemek için bir yere götürdüler herkes üstünde hastane giysisi tabiri caizse mezba gibi dizmişler geleni kesicekler düşüncesi ile daha cok ürktüm. Hemşireler köpek gibi her tansiyon ölçmeye geldiğinde surat bes karış bağırıyordu. Gece oldu sıcak bisey içip gazımı cikarmam lazjm in aşağı al tarzında konuşmalar. (Kaynanamin sekedi çıkmıştı uyuyordu)
V.s v.s yani bir daha asla devletw gitmem dedim. 3. Yu özelde doğurdum ☺️
Insan gibi davranıyorlar en azından tatlı dilli oluyor ki artı çocuklarıma bakacak bana refakat edecek kimsem yoktu. 3. De esim ve çocuklarım da benle kaldı 1 gece bu ayrıcalığı da oldu