Vala kahvaltıda ilk uyandığında emmedıgı ıcın formül mama verıyorum 6 buçuk aylık kızım var ne yazımı daha kahvaltı olsun ek gıda olsun yemıyor az az tadımlık verıyorum bende yumurtayı haşladım sarısından yedırebilgim kadar yedırıyorum sonra labne peynırınden verıyorum ara öğünlerinde meyve suyu verıyorum yanı meyve emziğiyle ara sıra muhallebi yapıyorum akşam üstü yatarkende hiip gece maması var ondan yapıp onu verıyorum öyle işte yemeklerın suyundan tadımlık yedırıyorum zaten ilk ek gıda yedıgı için degısık gelıyor hayırlı geceler