Gossipgirl14 ben …. Daha bugün aldım kargoyu o kadar güzellerki anlatamam tek tek paketlenmişti ve çok ilgililer wpden yazabiliyorum degisim iade kolayca yapabiliyorsun iyiki sipariş vermiş bebeğime bayramlık kyfet ve bir kaç parça da slopet aldım göründüğü gibiler hatasız geldi kapıda ödeme yaptım ben ama güvenilir site yani birdahakine EFT yapacağım denemek için kapıda ödeme yaptım ❤️ iyiki var minicty ben uygulamayı indirdim artık