Jutenya2020 3bebe1anne bende arasını uzatmayı düşünüyorum inşallah ikincide normal istedim ama kısmet olmadı sizin acılarınız biter inşallah
Jutenya2020 3bebe1anne ya benim doktorum batikon baştan vermişti bide fito krem vermişti çabuk iyileşsin diye sizde bir deneyin derim
Mom0988 3bebe1anne 4 ay önce 4. Sezaryenı oldum .10 .günden sonra herşey normalde döndü diğerleri kadar kolaydi.Sizin araları çok yakın olmuş ondan sanırım bu kadar zorlandiniz.İnsallah çabuk toparlanirsiniz.
LDinci1920 Yagmursonrasitoprakkokusu Dogumdan hemen sonra ala bilirsin yaralar cabuk iyilesiyor. Cocuklara bile vere biliyorsun düstüklerinde biyerleri sismesin diye morarmasin diye.
Gamze43 Jutenya2020 ayy bnde 2inciyi istiyorum yine mecbur sezeryan olacak korkuyorum Bi yandan herkes 2inci daha zor diyor
3bebe1anne Gamze43 benim ikinci ilkine ve ikinciye göre daha kolaydı kızım evdeydi onu arkada bırakmak zor gelmişti hemen iyileşmek istedim ona haksızlık ediyormuşum gibi geldi 5. Günden sonra toplamıştım kendimi
Jutenya2020 Gamze43 korkmayın inşallah sizinki bizim gibi olmaz etrafımdaki çoğu kişi oldu çok çabuk atlattılar bünye meselesi bence