Matruyoska benimde kızım 4 aylık. Biberon almıyor. Memeyide sadece uykuda alıyor. Sütümde az zaten. Bu ay sadece 200 gr almış. Doktorumuz bugün her iki mamadan da numune verdi hangisini severse onu yazıym dedi. Kızım içmiyor ama yinede birisini yazdırmayı düşünüyorum. Biberonla agzına damıtarakda olsa içiririm. En azından ek besin olur.