Ummduha Bebeğim 3 aylık ve 2 aydan beri gazlı şu sıralar hafifledi ama her kaka yaptığında başta yeşil katı yapıyor sonra ardından ishal gibi sulu sarı kak geliyor.. böyle yaşayanlar varmı ne olabilir? Basen mukus da olabiliyor çok az??
Prenses_annesi22 Ummduha doktorum bana normal dedı bızımkıde oyleydı rengıne takılma dedı onemlı olan sıyah,kanlı,grı olan dıskı dedi