Bizde 4 ayligiz mamayla besleniyor bu gunlerde çiş kokusu bana kötü gelmeye basladi ama beslenmesi epeydir berbat savaş veriyoruz neredeyse gündüz bir sekilde iciriyorum ama gece hiç beslenmiyor bitap durumdayim kimisi diş ten diyor ne yapacağımı sasirdim artık 3 alikken idrar vermiştik en son