3 ay 10 günlük kız bebeğim var bizde de aynı sorun var uykusundan ağlayarak uyanıyor, uyanıkken de uykuya dalmak istediğinde de çok değişik tiz bir ağlama sesi ile ağlıyor çok mızmız bir dönemdeyiz sebebi nedir acaba ? Gaz sancıları bitmedi mi yoksa ne zaman biter