Dilaraciftci1 hayır her bebeğin gelişimi farklıdır ☺️ kendinizi şartlamayın. Benim kızım da prematüre 33 haftalık doğdu şuan 5 ay 4 günlük gelişimi kötü değil kilosu da. Stres yapıp bebeğinizi de strese sokmayın kendi haline bırakınca keşfederek her şeyi yapıyorlar zamana bırakın. İlk 4 ay kızımı asla yüzüstü yatıramadım mesela çığlık çığlığa ağlıyodu sonra bi anda yüzüstünü sevmeye başladı, bi anda başka şeyler keşfedip yapmaya başladı.