Benim de bu aralar az.Humana vs bütün çayları denedim bi faydasini gormedim.Simdi bi tencereye kuru kayısı kuru incir kuru üzüm süt yapacak ne meyve varsa atip kaynatip suyunu iciyorum gunde 2-3 bardak.Birkac gündür iyi geldi gibi.Paketli seylerdense bunu deneyebilirsiniz