Merhaba kizlar ramazana girdigimizden beri oructur felan ogluma ekranı fazla kacirdim televizyondan cozgi film aciyorum ben yemek yaparken o bi yandan oyun oynuyor bazen duruyor izliyor 17aylik oglum 15aylik olana kadar hic ekran acmadim ama 1 aydir zor durumlarda kaldığımda aciyorum gerçekten hic acmayan izletmeyen varmi ramazandan sonra tekrar eski duzenimize donmeye calisicam inşallah ekransiz bi sekilde icim rahat degil ama bilmiyorum cok mu abartılıyor acaba bu ekran konsuu