NANANUSKA doktor aşının yan etkisi olduğunu belirtti mi. Erken doğan bebeklerde bağışıklık malesef düşük oluyor aşılar yapılmadan önce bağışıklık ölçülmesi gerek. Ancak böyle bir uygulama olmuyor. Çok üzüldüm bebeğinize. Aşı karşıtlığına cehalet diyenlere, immün yetmezliği olan çocuklara asla aşı yapılmaması gerektiğinide söylemek isterim. Rabbim şifa versin inşallah geçer rahatsızlığı sizede sabır ferahlık versin.