YusuffEymenn Glsm_0 Bir kaç gün önce olduk bizde. Ne ateş ne başka bişey olmadı şükür. Umarım sizde de olmaz.
Minicigimm Organikumos Organikumos aşı kartına baktım da hepatit B, karma aşı bir de ağızdan OPA aşısı olmus. Başka aşı söylenmedi bize yapılmadı da
Organikumos Minicigimm e nabızda yanlış yazıyor demek ki ya unutulsa tesadüf olamaz heralde. Sağol kuzum.
Mirayfiliz Bugün olduk aşılarımızı çok şükür huzursuzluk ve ateş olmadı.Sizde de olmayacaktır inşallah stres yapmayın 🌸
PrensesZeynep Glsm_0 yok bu damla olan devletin karşıladiği bişiy 2 bacaktan olablablar 4. Ay yapilan aşılarin 2. Dozları…inşallah ateş yapmazlad tabiki benim kızimda hiç bi aşı ateş yapmadi sadece huzursuzluk yapti biraz
Kumili Glsm_0 bacaklarından 2 tane yapılıyor canım 1 tanede ağızdan damla veriyo bizde 3 gün önce yaptırdık bizde ateş falan olmadı ama ebemiz ateş olma ihtimali var demişti