Melikee yeni mi başladı yoksa doğduğundan beri kusması var mıydı bu gun de benım bebegım kusuyor baya 4 5 kere küstü rahat ben uzanarak emzırıyorum ondan olabılır üye düşünüyorum ama bılmıyorum ya 52 günlük olduk bızde sadece anne sütü içiyor kılo alması da gayet ıyı masallah bu gun kusma bızde de var devam ederse goturucem doktora