Hazır su bende bebegime içiyorum bebegiminkini kaynatyorumda eşim gülüyor hatta, ama her hazır su markasında güvenilir olmuyor bence onda n kaynatyorum maalesef cam şişeli olan damacanalar pahalı onlardan alsam icim rahat eder ama işte plastik bidonlardan alıyoruz mecbur ama normal su yıllardır içmiyorum ailemde arıtma vardi yani çeşme suyunu içmek eskilerde kaldı eskiden çocukken hatrliyorum hemen annem alırdı yemeğe çaya içmeye şimdi o bile hayal oldu