Kurt17
Tabi ki canım 😍
Hiç kreşe vermedim bu sene anaokuluna göndericem ama apartmanımızda ve çevremizde yaşıtlarıyaşıtları olduğu için daha aktif oldu sürekli çıkmasak da günde en az 2 saat arkadaşlarıyla oynuyor televizyonu kalkar kalkmaz açıyor zaten ama şuan konuşma problemimiz kalmadı çok şükür hiç bir ortam görmemesi de sürekli ekrana maruz kalması da çok büyük etken dil gelişimi açısından dikkat eksikliği uyaran eksikliği var mı acaba üzerinde durun bence biz kitaplar aldık şuan onları yapıyoruz ilk aldığımızda yapamıyordu dikkat eksikliği olduğu için şimdi çok şükür iyi