Ebruaydemirvural1660 İlk aylarda oluyor, giderek azalıyor. İlk zamanlar süt de daha tazyikli olduğu için bebeğe fazla gelebiliyor. Ben kızımı o durumda kaldırır, kafasını da çenesinden yukarı doğru kaldırırdım ki süt aksın. Hep böyle çözdük. Ama aşırı bir tıkanma varsa bebeği kol üstüne karnı alta gelecek ve kafasının yönü hafif aşağıda olacak şekilde yatırıp sırtına vurmak gerekir. Tabii bu nefes alamaz durumda ise yapılır, sürekli değil.