Adalet-34 mom073 bi kere yattı ama bunda ödeme tutarı yazmıyır nisan 19 da yazıyor ödeme ama tutarı yok
mom073 Adalet-34 belki o ödemedir sonradan kayıt etmiş olabilirler ama tam bilemiyorum ptt yi ara bence belki yardım parasıdır
BalarisiYusra mom073 ben daha 2 gün oldu başvuralı süreç devam ediyor yazıyor sizin dediğiniz yere baktım ödeme yok diyor hemen sonuçlanıyor mu ki 2 günde
mom073 BalarisiYusra olabilir bazılarınki aylar sonra cıkıyor diye biliyorum canım ama sen yinede takipte kal
mom073 Egeanul hmm o zaman takip et bakalım canım malesef ki herkese verilmiyor işte şans işi biraz genelde varlıklı insanlara çıkıyor bende anlamadım🤨