Bizde 4.aydayız hırıltı var bizimde balgam varmış boğazında balgam sökücü şurup verdi doktorumuz bide burda ablalar Bi tarif verdi o da çok işe yaradı Bi kaba zeytinyağı koyup sarımsak ezip içine atıyorsunuz karıştırıp ayaklarının altına sürüyorsunuz bir yemek kaşığı zeytinyağına birtane büyük sarımsak koy mesela ayaklarının altına sürünce çorap giydir sadece peçete falan sarma 3 4 günde böyle geçti bizim şükür