Sevgili anneler oğlum 1 ay 20 günlük maalesef ki sütüm çok az olduğundan dolayı mamaya geçtik ve biberonla mama yerken resmen 2 ağız bezi ıslatıyoruz ağzının kenarlarından mamayı resmen fışkırtıyor 5 çeşit biberon aldım ve nafile hepsinde aynısı oluyor.Bana yardımcı olabilecek bir tecrübesi bir yol gösterebilecek bir anne var mı aranızda.Çok teşekkür ederim şimdiden ❤️