Kızlar bebeğim 45 günlük, ilk haftalarda gaz problemi başlamıştı kontrole gittiğimizde çok şiddetli değildi, doktorumuz biogai ve sab simplex verdi.biogaiyi düzenli kullan, sab simplexi huzursuz olduğunda ver dedi. Şuan hergün çok huzursuz 😥 göbeğinde fıtık oldu ıkınmaktan.Sizin doktorlarınız nasıl önerdi, ne sıklıkta kullanıyorsunuz ? Hergün kullanan varmı?