Fatma125 Basvuru yaotım ve e devletten paranız ödemeye hazır yazıyor fakat ayrıca kapsama dışına cıktı da yazıyor bu ne demek bilen varmı yani param yattı mı
Senabebek Fatma125 benimkide aynı yazıyordu bugün çektim canım parayı alabilirsin kartın varsa yoksa eve getiriyorlar
Melekkizimmzeynep Fatma125 kapsam dışında cıktı demek adınıza yatırıldı demekmiş en yakın ptt den gidip sorun ya yatmıştır yada sıradansınızdır
Fatma125 Mom213678 1 ay önce yapmıştım banka hesabım kayıtlı değil ptt den alabilirmişim fakat kapsam dışına cıktı ibaresi kafamı karıştırıyor
Cheddar Mom213678 size de mesaj geldimi verdiğiniz ibana yatmıştır diye? Ya dünden beri arkadaşım uğraşıyor. Eşinin hesabını vermiş ama hesaba gelen giden yok. Yarın pttye gidip soracak oraya mı yattı diye
Cheddar Asafeymeninannesi ilkini postacı getirmiş ikincisini pttden almış 3.de ibana yatmıştır demiş ama yatan bişey yokmuş ne bileyim bende bankacıyım bekleyen eft olsa en geç 1 saatte geçer ama bankada bizle alakalı durum yok demiş. İnşallah postaneden çekebilir
Cheddar Asafeymeninannesi valla ya perişanlar eşi normalde aşçı esnaf lokantasında durumları çok iyiydi. Dükkan iflas etti dımdızlak kaldılar öyle bebeği daha 1 yaşında :(
Asafeymeninannesi Cheddar Ahh 😣 Şu illet birçok kişiyi yerden yere vurdu. Dibi görenler mi dersin, iflas edenler mi dersin, bir kuru soğana şükredenler mi.. Allah yardımcıları olsun
Cheddar Asafeymeninannesi Amin Allah razı olsun.. Allah millete güç kuvvet versin virüsten ziyade başka bunalımlardan yitip gidecek onca insan
Asafeymeninannesi Cheddar Evine bir ekmek parası götüremiyor diye intihar eden onca insan Açlıktan değilde psikolojik çöküntüden gidiyor gidenler. Çok üzücü çoookk