Merhaba hanımlar sizlere bisey sormak istiyorum 8 ay 21 günlük bebeğim var ve 2 gündür ön tarafta ceviz büyüklügünde bıngıldağı var daha kapanmadı ve nabız atar gibi atıyor normal baktıgın zaman çok net görünüyor bugun saglık ocagımıza sordum hastanede sira bulamıyorum o ben ilk defa boyle bisey gordum dedi ne yapacagımızı sasirdık başına boyle bisey gelen varmı ? Lütfen cevap verirmisiniz