YesimGC Aysegul845 birisi 263 birisi de 370 liraydı. Çok şükür ne ateş ne huysuzluk yapmadı. Ateşlenecek huysuzlanacak diye tetikte beklemeyin ☺️☺️ 3.ay bitiminde yaptırdık. Bizim doktorumuz o şekilde takvim oluşturduğu için