Cnprtk 1,5 yaşındayız ama ilginçki sürekli kafasını koltuğa vuruyo kendini yatağa atıyo yüzü koltuğa sürtüyo anlamsız bir kudurukluk neden acaba ya sıkılıo mu ne ki bu normal mi !
Fatmanurmege Cnprtk biZde de aynı durumlar 2 yaşına girecek oğlum inanın ben ve eşim de anlam veremedik yazdıklarınızın aynısı
-civcivlerim- Cnprtk ikizlerim 8 ay 7 günlük biri tam da dediğiniz hareketleri yapıyo mama sandalyesinde 😂
Cnprtk Fatmanurmege çok ilginç acaba acıktı mı diyorm altına bakıorm yok bi sıkıntısı var sanıo insan 2 yaş sendromu heralde
Cnprtk -civcivlerim- mama sandalyesinde de öle kafayı arkaya atıo vuruyo tabi acıyo bu sefer ağlıo napcam şaşırdm
-civcivlerim- Cnprtk gerçekten dediğinin aynısını yapıyo artık mama sandalyesinde arkasına yastık koyuyorum vurmasın canı acımasın diye 🥰
Fatmanurmege Cnprtk sanırım sendrom inşallah öyledir çok sinir bozucu bi durum bende mi sıkıntı diye düşünmeye başladım artık
Fatmanurmege Cnprtk bi kere burda sordum sizin gibi devam ederse çocuk gelişimci görsün dediler daha götürmedim
Cnprtk Fatmanurmege bende bi ara öle düşündm ama yakınlarım da bizimkilerde öyleydi dedi bi de buraya yazdm vazgeçtm açlık uyku sanıyodum değilmiş