Merhaba oğlum 7 aylık sıcağı pek seven bi bebek değil ve benim bu havalarda kafam karıştı ev 25 derece alyına kısa kol çıtçıtlı üstüne çok kalın olmayan üst ve altına yine çok kalın olmayan alt giydiriyorum iyimidir sizce kısa don giydirsem çokmu ince olur bilemedim siz bu havalarda nasıl giydiriyorsunuz acaba özellikle gece yatarken