Kızlar adıni ilk defa duydum bebeğimin sırtında cikti tek bi tane aynı su çiçeği gibi daha büyük ici su dolu tek bi tane doktorumuza fotoğraf attım bül olmuş dedi Eğer artarsa gelin dedi henüz bi tane neden olmustur dedim bir sürü sebebi var dedi açıklama yapmadi dhaa fazla annelerin ici rahat durur mu geçiren varmı bunu böyle bi durumla karşılaşan tehlikeli biseymi bebeğim için o kadar endişeleniyorum ki çok korkuyorm ya yavruma kötü bisey olursa diye