Mrvkrtt Oğlum 16 aylık oldu bebekken çok sakin uslu hiç sesi çıkmayan bir bebekti ama 1 yaşından sonra acayip öfke patlaması yaşıyor oyuncaklarıyla kavga ediyor kendini yere atıyor kafasını duvarlara vuruyor sürekli ısırma kendine ya da bizlere zarar vermeye çalışıyor sürekli kendi istediğini ağlayarak yaptırmaya çalışıyor ne yapacağımı bilmiyorum artık çok bunaldım. Deneyimli anneler fikir verebilir mi
nur-nr_123 Mrvkrtt kuzum bizim oglanda öyle hatta eşim doktorami görürsek dedi 14.5 aylık ama ben postlarda genel de hep okudum hep böyle olan bebek çok fazla ve buz urec çoğunun geçici olduğunu söylediler zamnla gorecegiz
GoGirl Mrvkrtt bizimkide 16 aylik kolay bir bebekti 1 yasindan sonra dozunu arttirarak huyu degisti ki bu durum 3 yasa kdr gidiyor her seye sinirleniyor gel istediğini yapalim dyrum ona da sinirleniyor😅
Efemm Mrvkrtt bu yaptıklarına sessız kalıcaz doktorum oyle soyledi tepki vermeyın oglum 17 aylık onunda sadece kafayı yere vurması var bizimde aynı yani yerlere atıp kendini aglaması 🤦♀️
minikbaykus Mrvkrtt Bizimde öyleydi geçenlerde 15 aylik saçımı filan çekiyordu. Kolumu cimdiriyordu. Hâlâ da sinirli ama çok şükür geçen günkü kadar değil . Bildiğin sinirden kendini sıkıyordu
Mrvkrtt nur-nr_123 bir an önce geçer inşallah bu süreç. Cok teşekkür ederim gerçekten içimi ferahlattınız
Mrvkrtt GoGirl gerçekten öyle çok ayarsız oldu neye kızdığı bile belli değil bazen inşallah bir an önce atlatırız
Mrvkrtt Efemm tepki vermemeye çalışıyorum ama inanın ki bazen sabrımı çok zorluyor. Geçende kafasını vura vura alnında 3 yerde morluk vardı eşime diyorum ki doktora gitsek bu çocuğa şiddet uyguladığımızı duşunecekler açıklayamayacağiz da
zeynepela2 Mrvkrtt eline telefon veriyor musunn bazı şeyleri ordan görüp yapıyorlar benim kızımda en basitinden telefondan saklambaç oynamayı öğrendi sonra baktım aksi hareketler yapıyo telefonu bida hiç vermedim 1 ayı geçti o huylarıda bıraktı
Mrvkrtt zeynepela2 çok küçük olduğu için eline telefon vermiyoruz arada beraber oturup birlikte çizgi film videoları izliyoruz ama vurmalı şeyler değil
Efemm Mrvkrtt doktorlar emin ol cok karsılasıyor bu gibi durumla bizimde alnı mosmor engel olamıyorum bi ara unuttu 3.4 gündür dewam gunde .30 .40 defa vuruyo
esse2307 Benim oğlumda 17 aylık şuan aşırı sinirli kendini yere atmalar sürekli mızmızlanmalar .. inşallah bir an önce hepimiz rahatlarız . Bir de korona olduk karantinadayız , hiç parka bile götüremedim daha çok sinirli şuan 😞