Herkese merhaba anneler günü sabahı 9:20de normal doğumla dünyaya geldi Demir Tan prensimiz🙏🏻Doğum hikayesini uzun uzun paylasırım
biraz hırıltısı vardı küveze aldılar
cigeelerindeki suyu atamamış
birkac gün kalacak dediler
ben dün taburcu oldum
sütüm hala gelmedi
Bebegin ultrasonla muayenesi yapıldı
dedikleri gibi sol böbregi yokmuş
çişinide yaptı şuan için onunla alakalı bir sorun görünmüyor
rahat nefes alabilecek hale gelince çıkacak umarım🙏🏻🙏🏻🙏🏻