Denizarass Ben de işyerinde sağdığımda buz kasetlerine bir paket lastiği ile bağlıyorum, buzdolabına gerek bile olmuyor. Ama şimdi yaz ayları geliyor, işyerinde buzdolabı şansınız varsa yine buz kasetine bağlayıp koyabilirsiniz, eve gidene kadar güzel idare eder.
Bir de, ben de bu konuyu doktoruma sordum. Benim oğlum da 7 aylık, süt sağıp bırakmana gerek yok artık, sabah gitmeden emzir, akşam da eve geldikten itibaren emzirirsen yeterli olur ek gıda ile birlikte dedi. Ama tamamen bu bebeğin yemesine bağlı tabii. Bu ara dişten dolayı pek iştahı yok, yine süt bırakmayı düşünüyorum. 120 cc gayet yeterli bence. Şu şekilde yapıcam, sabah emzirip çıkıcam 7.30′da, 8.30 gibi kahvaltı yapıp uyur. 12′de öğle yemeği, 16′da ara öğün alırsa, sonra eve gelince hemen emziririm, 18 gibi akşam yemeği. Gece yine emiyor zaten.