Selam anneler 8,5 aylık kızım var doğduğundan beri zaten kucak ilgi isteyen bebekti büyüdükçe normale dönmesini bekledim ama olmadı şimdide sabah 6 da çığlık atarak uyanıyor gün boyu ağlıyor ağlamıyorsa mızmızlanıyor sürekli kucakta kalmak istiyor uyumuyor zorla uyutursam en fazla 30 dk uyuyor hele akşam uykuya yatırırken ölüyorum saatlerce uyumamak için ağlıyor ağlarken gözleri kapalı uykusu var yani artık komşularımdan çekinir oldum sanki bebeğime bakamıyor sürekli ağlatıyormuşum gibi düşünmeye başladım bu süreç geçici mi ne olur birşey söyleyin :((