Aysel_11 benimde bebeğim iki aylık, büyüme atağı geçirdiği bir dönemde olduğu için, dış dünyayı fark etmeye başladığı için emme reddi olabiliyormuş, ben baştan beri mama da verdiğim için beni almadığı zamanlarda mama veriyorum aç kalmasın en azından diye, bilmiyorum ne yapicaz geçer illaki hergun bir şeyleri değişiyor sabırlı ve sakin olmamız lazım, yarın geçer diye düşün ve kendini sakinleştirmeye bak bence :)