Zeyneptoprak kararsızım diye düşünüyorsan baglatma canım. Geri dönüşü yok çünkü. Kesin kararlı olman lazım. Büyük oğlumda dogumdan sonra 9 ay sonra spiral taktırdıım. Regl oldugumda. 26 aylık oldugunda kaymış haberim yok hamile kaldım. Dogum yaptım doktorum istersen baglayalım demişti 2 dogumda.yaşım 28 2 çocuk belki 10 sene sonra falan düşünürüm dedim baglatmadım. İgne ve hapa emziridigm için hem kadın dogumcum hem çocuk doktorumuz asla dedi. Regl olunca spiral takacaktık. O zamana kadar da prezervatif kullandık. Nasıl bir şans regl olmadan korunurken 3 ye hamile kaldım. Yani ben hep korunurken hamile kaldım. 4. Olma ihtimalini bile göze alamazdım. baglattım.