Kızlar telefonumda oluşaan Bi hata sonucu uygulama silindi ve şifremi bilmediğim için yeni hesap açmak zorunda kaldım. Fakat uygulamadan cıktıgımda foruma tekrar girerken hesaba tekrar giriş yapmak zorunda kalıyorum eskiden direk giriyordum şuan neden böyle