Eymeninannesii35 Bebeğim 4aylık ben 4buçuk aylıkken biraz tattırmaya başlasammı dıyorum çünkü yemeye çok düşkün bi çocuk sizlerin fikirleri nedir?
hafsahatun Eymeninannesii35 bize anne sütü almadığı için 4 aylıkken ek gıdaya geçmemiz söylendi. Sizin ki anne sütü alıyorsa biraz bekleseniz keşke.
Elizanannesi25 Eymeninannesii35 yemeye düşkün de olsa sadece anne sütü alıyorsa tadımlara 6.ayda geçiliyor. Her cocuk istekli oluyor genelde
hafsahatun Eymeninannesii35 bence 6. Aya kadar bekleyin. Hatta bazı tanıdıklarım var. Eğer anne sütü gayet güzelse 8 9. Ayda başlıyorlar tadımlara. Maalesef ben emziremedim hiç.
Elizanannesi25 hafsahatun tadımlara 8 ve 9. Ayda başlamak çok geç bir süreç . Uzmanlar asla önermiyor..
Hasmel Eymeninannesii35 anne sütü alıyorsa ve kilosu gelişimi iyiyse lütfen 6 aya kadar bekleyin ve doktorunuza danışmadan birşey yapmayın
hafsahatun Elizanannesi25 tanıdıklarım da üstlerine güvenip geç başladılar. Fazlasıyla var doyuyor ne de olsa diye. Biraz daha bekleyin. Önümüz yaz. Güzel güzel meyveler çıkar. Ayına göre verirsiniz ne güzel yer 🤗
menekseyagmr Eymeninannesii35 benim oğlumda 4 aylık bugün kontrolde tadımlara başlayabilirsin dedi ama yalnızca anne sütü aldığı ve kilosu iyi olduğu için ben başlamayı düşünmüyorum sonuçta ilk 6 ay yalnızca anne sütü doktorum bu tavsiyesiyle beni çok şaşırttı bugün bir daha gitmeyi bile düşünmüyorum