Merhabalar bir öğretmen olarak size tavsiyem çocuğunuza çiş ya da kaka geldi mi hadi gidelim vs cümleler kullanmamanız. Onun size söylemesini bekleyin, ayına göre kasları hazır. Kaka konusuna gelince de yaptıktan sonra görmesine izin vermeyin çünkü çocuklar genelde korkarlar. Çiş/kaka bittiğinde bir an önce temizlemek için asla panik yapmayın bu durum ona kötü birşey yaptığı izlenimini verir ve alışma sürecini uzatır.