Feyzaemine benim de oyleydi, ama biraz alisti. Memede uyuyunca daha cok hava yutuyorlar, birde emme suresi uzuyor:/ ben cok asiri aglarsa memeye geri koyuyorum ama biraz aglarsa evin icinde dolasarak fln oyalamaya calisiyorum. Cunku gazi cikarmadikca sonu daha kotu oluyor:(