2 aylık bebeğim var çok fazla emiyo saat basi her istemesinde versem emer genelde vermemeye çalışıyorum spor masaj yaptryorum hareket halinde olsun yiyip yatmasın diye ama gaz problemimiz var doktorumuz bize başlıkta yazdığım ilaci verdi onu kullanıyoruz tuvaleti su gibi sıvı çıkıyor çıkarken de sabun köpüğü gibi baloncuk şeklinde cikiyo ilac öncesi böyle bisey yoktu zorlansada zor şer yapıyordu ama baloncuklar yoktu kullanan anneler böyle biseh yasadinizmi gaz için tavsiyeleriniz tecrubeleriniz nedir bu ilaci ağzına günde 4 defa 4 damla damlatyorum 2 gün oldu kullanalı 2 günün 2 akşamı da saatleri ağlayarak geçiyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️