Güzel annelerim öncelikle iyi geceler dilerim. 1 ay 5 günlük kızım var neredeyse doğduğundan beri altını değiştirirken çok ağlıyor normal ağlaması değil yani sanki bir yeri acıyormuş gibi. Ses telleri zarar görecek diye korkuyorum o derece ağlıyor ve bağırıyor. Neden böyle oluyordur bileniniz var mı acaba. Her yolu deniyoruz susturmak için ama olmuyor. Kucağa alınca susuyor hemen.