Swtlna arayınca hemen açıyorlar 2kez doktor kontrolümüzde öyle yaptım şimdiki gibi gevşek değildi Ozamanlar ama garanticiligi severim hem randevunuzu gösterin mesaj yada kagidiniz hemde aradık çıkın dediler dersiniz çünkü çevirme yapan ekibin insyatifi tamamen gerçi çevirmede olmuyormuş eşim bı haftadır ise gidip geliyo 1kere sormamislar izin kagidini