Arkadaşlar doğum sonrası göbek kalça malüm 😅 en rahat giydiğim tayt onuda penye tercihim ama üzerine uzun thisort bulmakta zorlanıyorum öneriniz olursa sevinirim ve giyim kombin fikirlerinize site öneriniz olursa memnun olurum yavrularınızı sevgiyle şevketle büyütmenizi dilerim sevgiler 🤗