hellomom şuan yazdığının tıpkısının aynısını harfiyen ben de yapıyorum çok aşırı kusuyo fışkırarak resmen gaviscon infant kullandık üniversiteye gittik o da başka ilaç verdi ama ikiside hemen hemen aynı etkiyi gösterdi aşırı derecede kusması yine de azaldı ama sanırım 1 yaşa kadar da sürebiliyomuş ama bizde reflü yok işte... sen hangi ilacı kullanıyosun arkadasım aynı dertten muzdaribiz ama olsun Rabbim daha kötüleri den korusun 🤲