[silindi] Hanımlar yarın böyle bir başlıkta konferans gibi bir şey olacak. Instagram üzerinden kayıt yaptım. Ücreti 35 TL. Katılmak isteyen olursa katılım tarihi geçmediyse bir bakın isterseniz. @karincayolumekyebi hesabın adı. İnşaallah istifadeli olur